Regulamin


Ogólne warunki świadczenia usług



PRZED ODDANIEM ODZIEŻY DO NASZEJ PRALNI PROSIMY PAŃSTWA O ZAPOZNANIE SIĘ Z PONIŻSZYMI OGÓLNYMI WARUNKAMI ŚWIADCZENIA USŁUG, KTÓRE SĄ CZĘŚCIĄ UMOWY O PRANIE ODZIEŻY.

1) Termin wykonania usługi wynosi 48 godz. od momentu przyjęcia garderoby.
2) Na życzenie klienta wykonujemy usługę EKSPRESOWĄ za dopłatą 50 % od ceny usługi podstawowej.
Jednak z przyczyn technicznych pralnia może odmówić usług ekspresowych.
3) Wysokość opłat z tytułu świadczonych przez pralnie usług określa cennik pralni.
4) Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w trakcie prania odzieży niewłaściwe oznakowanej przez producenta, a posiadającej w swoim składzie składniki nie nadające się do czyszczenia chemicznego i/lub wodnego.
5) Prosimy o dokładne sprawdzenie kieszeni, wskazanie ewentualnych plam, określenie ich pochodzenia, wskazanie rozdarć i dziurek.
6) Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenie lub zniszczenie fiseliny, guzików, ozdób, zamków, klamr, aplikacji oraz rzeczy pozostawionych w kieszeniach.
7) Odzież wydawana jest wyłącznie na podstawie dowodu przyjęcia.
8) Reklamacje uwzględniamy wyłącznie przy odbiorze garderoby.
9) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia garderoby odszkodowanie dla Klienta stanowi kwota będąca równowartością garderoby w chwili oddania jej do pralni (w razie sporów stwierdzona ekspertyzą rzeczoznawcy biegłego).
Koszt ekspertyzy w razie potwierdzenia w niej stanowiska pralni ponosi Klient.
10) Pralnia nie gwarantuje całkowitego usunięcia plan z garderoby po praniu, gdy plamy były stare lub uprzednio zapierane.
Pralnia nie odpowiada za zabrudzenia nieusuwalne w technologii prania stosowanej przez nią.
11) Po upływie 360 dni nieodebrana przez Klienta odzież pralnia przekazuje na cele dobroczynne.


Informacje dla klientów

WARUNKI CZYSZCZENIA DYWANÓW I WYKŁADZIN
Przed oddaniem dywanu do naszej pralni prosimy Państwa o zapoznanie się z poniższymi ogólnymi warunkami świadczenia usług, który są częścią umowy o czyszczenie dywanów i wykładzin.

1) W odniesieniu do dywanów i wykładzin oferujemy usługi czyszczenia i impregnacji.
2) Termin wykonania usługi wynosi 7 dni roboczych.
3) Przyjmujemy do prania dywany posiadające oznakowanie fabryczne co do sposobu ich konserwacji.
Dywany nie posiadające powyższych oznakowań przyjmujemy wyłącznie na odpowiedzialność Klienta.
4) Prosimy o wskazanie:
- plam, przebarwień (jeśli to możliwe z określeniem źródła i pochodzenia)
- najmniejszych nawet uszkodzeń (rozpruć, pęknięć, miejsc przetartych).
5) Uprzedzamy, ze względu na specyfikacje dywanów, wykładzin i tapicerki:
- mamy prawo odmówić przyjęcia dywanu i wykonania usługi, jeśli uznamy, że wykonanie zgodnie z oczekiwaniami Klienta jest niemożliwe do osiągnięcia - dywany mocno zabrudzone oraz niektóre plamy mogą się nie doczyścić, zwłaszcza gdy są stare lub uprzednio zapierane.
6) Dywany wydajemy tylko po pokazaniu otrzymanego od nas dowodu przyjęcia, w przypadku jego zgubienia, powierzony nam dywan możemy wydać tylko po uzyskaniu od Klienta danych osobowych.
7) Ewentualne reklamacje mogą być zgłaszane w chwili odbioru dywanu.
8) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia dywanu - odszkodowanie dla Klienta stanowi kwota będąca równowartością dywanów chwili oddania go do prania.
9) W sytuacjach spornych powoływana będzie ekspertyza rzeczoznawcy, której koszt pokrywa strona, której stanowisko zostało potwierdzone.
10) Dywan należy odebrać najpóźniej w terminie 360 dni od daty przyjęcia. Po tym terminie i przekazujemy go na cele dobroczynne.